Լրացնել հայտը Բահայների հետ հանդիպելու համար
Խնդրում ենք նշել հանդիպման նպատակը և այլ լրացուցիչ տվյալներ

Բոլոր “*”-ով դաշտերը պարտադիր են

post
Հոդվածներ

Երջանկության 4 հոգեբանական խոչընդոտների հաղթահարում

Հե՞շտ է ամեն օր երջանիկ զգալը: Թե՞ դա նոր մտածելակերպ ու վարքագիծ է պահանջում։

 


Դրական հոգեբան Բրիջիթ Գրենվիլ-Քլիվը բացահայտել է երջանկության և բարեկեցության հետևյալ հոգեբանական խոչընդոտները. Եթե ​​մենք կարողանանք հաղթահարել այս արգելքները, կարող ենք հասնել ամենօրյա երջանկության և գոհունակության։

 

Երջանկության խոչընդոտ 1. Տևողության անտեսում

 

Անցյալ ձմռանը մրսածության և գրիպի ախտանիշներ ունեի ավելի քան մեկ շաբաթ: Չնայած որքան երկար տևեց այս հիվանդությունը, ես դեռ լավ եմ հիշում այդ փորձառությունը, քան այն ժամանակը, երբ օրը անցկացրեցի փսխումով և ստամոքսի ցավերով տառապելով:

 

Դա պայմանավորված է տևողության անտեսմամբ, հոգեբանական սկզբունք, ըստ որի փորձառության տևողությունը շատ քիչ ազդեցություն ունի այն բանի վրա, թե որքան դրական կամ բացասական ենք մենք հիշում փորձը:

 

-Ավելի կարևոր գործոններն են՝ 1) դրական կամ բացասական հույզերի առավելագույն ինտենսիվությունը և 2) ինչպես է ավարտվում փորձը, - գրել է Գրենվիլ-Քլիվը իր Դրական հոգեբանություն. գործնական ուղեցույց գրքում:

 

Քանի որ իմ ցավն ավելի ինտենսիվ էր այն օրը, երբ ես տառապեցի ստամոքսի ցավից, ես դա համարում եմ ավելի բացասական հիշողություն, քան այն շաբաթը, երբ ունեի մրսածության և գրիպի ախտանիշներ:

 

Բացի այդ, Գրենվիլ-Քլիվը գրել է, որ ,եթե մենք ենթարկվում ենք ցավոտ բժշկական միջամտության, որը տևում է 20 րոպե, քանի դեռ ցավը, որը մենք զգում ենք վերջում, ավելի քիչ ուժեղ է, քան պրոցեդուրաների ընթացքում ցավի մեր ամենավատ փորձը, մենք իրականում դա ավելի բարենպաստ կհիշենք, քան այն նույն պրոցեդուրան, որի ընթացքում ցավը նույնն է, բայց որը երկու անգամ ավելի երկար է: Նա բացատրեց, որ եթե մենք ցանկանում ենք մեծացնել մեր ամենօրյա երջանկությունը, մենք պետք է գիտակցաբար ուղիներ փնտրենք փորձառությունները բարձր նոտայով ավարտելու համար:

 

Այսպիսով, եթե ձեր անելիքների ցանկում կան մի շարք տհաճ առաջադրանքներ, փորձեք համոզվել, որ կարող եք անել մի բան, որը ձեզ ուրախացնում է օրվա վերջում: Նաև յուրաքանչյուր դժվար իրավիճակում աճի հնարավորություններ փնտրելը կարող է օգնել մեզ ավելի դրական վերաբերվել մեր հանգամանքների հանդեպ:

 

Ինչպես Բահաուլլան՝ մարգարեն և Բահայի հավատի հիմնադիրը, գրել է.

 

Յուրաքանչյուր ձեռնարկման հենց սկզբում պետք է նայել մինչև վերջ։

 

 

Երջանկության խոչընդոտ 2. ինքնատիրապետման բացակայություն

 

Հոգեբանները պարզել են, որ ավելի բարձր ինքնատիրապետումը կապված է ավելի լավ ինքնազգացողության հետ: Որքան շատ զարգացնենք մեր ինքնատիրապետումը, այնքան ավելի ուժեղ և երջանիկ կլինենք:

 

Մենք կարող ենք ինքնատիրապետում դրսևորել՝ ձևավորելով սովորություններ, որոնք կարևոր են մեր հոգևոր աճի համար և խուսափելով արատներից, որոնք կարող են վնասել մեր ընդհանուր առողջությանն ու բարեկեցությանը։ Բահայի հավատի Պահապան Շողի էֆֆենդին գրել է.

 

 

Կյանքը մշտական ​​պայքար է ոչ միայն մեզ շրջապատող ուժերի, այլ առաջին հերթին մեր սեփական էգոյի դեմ: Մենք երբեք չենք կարող մեզ թույլ տալ հանգստանալ մեր թիակների վրա, քանի որ եթե հանգստանանք, շուտով կտեսնենք, որ մեզ նորից տանում են հոսանքն ի վար:

 

 

Երջանկության խոչընդոտ 3. Սոցիալական համեմատություն

 

Այս երկու աշխարհներից ո՞րում կնախընտրեիք ապրել: Ա աշխարհը, որտեղ դուք տարեկան վաստակում եք $50,000, իսկ մյուսները՝ $25,000, կամ Բ աշխարհը, որտեղ դուք ստանում եք $100,000 տարեկան, իսկ մյուսները՝ $250,000 տարեկան:

 

Սա հարց է, որը տրվել է մեկ հետազոտության մասնակիցներին, և նրանցից շատերն ընտրել են առաջին տարբերակը: Այլ հանգամանքներում նրանք կնախընտրեին ավելի աղքատ լինել, եթե բոլորից ավելին ունենային:

 

Ցավոք սրտի, շատերի համար դժվար է երջանիկ լինել, քանի որ նրանք իրենց ժամանակը ծախսում են՝ համեմատելով իրենց կյանքը ուրիշների հետ:

 

Բահաուլլան գրել է.

 

Բոլոր մարդկանցից ամենաանփույթը նա է, ով պարապ վեճերի մեջ է մտնում և փորձում է բարձրանալ իր եղբորից: Եթե ​​քո աչքերն ուղղված են դեպի ողորմածություն, հրաժարվիր նրանից, ինչն օգուտ է քեզ և կառչիր նրանից, ինչը օգուտ կբերի մարդկությանը: Եվ եթե քո հայացքն ուղղված է դեպի արդարությունը, հարևանիդ համար ընտրիր այն, ինչ ընտրում ես քեզ համար։

 

Խոնարհությունը մարդուն բարձրացնում է փառքի և զորության երկինք, իսկ հպարտությունը նվաստացնում է նրան մինչև խեղճության և նվաստացման խորքերը:

 

Երջանկության խոչընդոտ 4. Հեդոնիկ վազքուղին

 

Ցավոք սրտի մեր գնածից և յուրաքանչյուր նյութական առաջընթացից զգացած էմոցիոնալ հաճույքն ի վերջո մարում է:

 

-Հեդոնիկ վազքուղին նշանակում է, որ իրականում իմաստ չունի ակնկալել գնումներ և նյութական ունեցվածք, որոնք ձեզ կստիպեն հավերժ լավ զգալ, - բացատրեց Գրենվիլ-Քլիվը: -Կարճաժամկետ հեռանկարում նրանք կարող են ձեզ դրական հույզերի մի փոքր խթան տալ, բայց վատ նորությունն այն է, որ դա երկար չի տևի, և շուտով դուք կզգաք նույնը, ինչ նախկինում: Նույնիսկ ավելի վատ, դուք կարող եք զգալ, որ ստիպված եք գնել այլ բան, որպեսզի նորից լավ զգաք: Եվ այսպես շարունակ։

 

1911 թվականին Փարիզում տեղի ունեցած զրույցի ժամանակ Աբդուլ-Բահան՝ Բահայի հավատի կենտրոնական դեմքերից մեկը, ասել է.

 

Եթե ​​մենք տառապում ենք, դա նյութական բաների արդյունք է, և բոլոր փորձություններն ու նեղությունները գալիս են այս պատրանքների աշխարհից:

 

...Եկեք մեր սրտերը հեռացնենք նյութական աշխարհից և ապրենք հոգևոր աշխարհում: Միայն նա կարող է մեզ ազատություն տալ:
 

author
Author
Բահայի Հայաստան